Samen met onze retailpartners streven we naar de best mogelijke service. Je kunt contact opnemen met ons team in Kampen. Indien je liever zelf even rondkijkt hebben we de antwoorden op veelgestelde vragen hieronder verzameld.
FAQ
- Home
- /
- FAQ
veelgestelde vragen
Ik heb een winkel en wil graag jullie collectie opnemen. Kan dat?
Wat leuk dat je onze collectie zou willen verkopen! Wil je weten wat voor jou de mogelijkheden zijn? Dan kun je het best contact opnemen met de vertegenwoordiger / agent die ons vertegenwoordigt in jouw rayon. De gegevens van de vertegenwoordigers vind je hier.
Ook kun je een account aanmaken in onze webshop . De gegevens die wij dan ontvangen sturen wij eerst naar de desbetreffende vertegenwoordiger. Hij zal dan contact met je opnemen.
Na accoord van de vertegenwoordiger sturen wij jou inloggegevens toe.
Ik ben al ingeschreven als klant bij jullie, maar ik ben mijn wachtwoord voor de webshop kwijt!
Geen paniek, dat kan gebeuren! Ga naar wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan door het bij ons bekende emailadres in te vullen. Maak geen nieuw account aan!
Kom je er niet uit? Dan kun je ons altijd mailen info@dutz.nl of bellen 038 3333105
Wat is mijn gebruikersnaam?
Je gebruikersnaam is het emailadres waarmee jij je account aan hebt gemaakt en waarop jij alle mail van DutZ Collection ontvangt.
Kan ik als particulier ook bij jullie kopen?
Nee, dat is niet mogelijk. Wij zijn een groothandel en verkopen alleen aan wederverkopers. Onze collectie is verkrijgbaar bij deze winkels.
Wil je er zeker van zijn of het artikel van jouw keuze daadwerkelijk te zien is inde winkel, neem dan even contact op met het desbetreffende verkooppunt.
Kan ik jullie showroom bezoeken?
Een showroombezoek is alleen mogelijk voor wederverkopers.
Hoe maak ik mijn DutZ Collection vaas schoon?
Je wilt natuurlijk zo lang mogelijk genieten van jouw unieke mond geblazen DutZ vaas. Het best kun je deze schoonmaken met handwarm water met daarin een beetje afwasmiddel. Je vaas kan echt niet in de vaatwasser!!
Ik ben niet tevreden over mijn DutZ Collection product! Wat nu?
Ondanks het feit dat onze artikelen met de grootste zorg geproduceerd worden, kan het zijn dat je toch niet tevreden bent over je DutZ Collection product. Dat vinden wij erg jammer! Het beste kun je teruggaan met je vaas naar het adres waar je deze hebt gekocht en in overleg met het verkooppunt zoeken naar een passende oplossing, zij kunnen het vervolgens weer reclameren bij ons!
In het geval van breuk: kijk uit voor verder breken en dus verwondingen!!
Maak voor de zekerheid een foto van de vaas.
Hoe kun je contact met ons opnemen?
Heb je een vraag en kun je het antwoord niet vinden in de FAQ? Dan kun je contact met ons opnemen via mail en telefoon.
mail: info@dutz.nl
telefoon: 038 3333105 (elke werkdag 8.30 – 17.00 uur)